Kontynuujemy cykl wywiadów z Bankami na temat kierunków rozwoju ich polityki sprzedażowej. Dziś kolejny bank, który przykłada szczególną wagę do podnoszenia kompetencji swojej kadry.
Wywiad z Adamem Dudkiem,
prezesem Zarządu Banku Spółdzielczego w Limanowej
– Jaką politykę szkoleniową Państwo prowadzicie w swoim Banku?
Bank Spółdzielczy aby mógł się dynamicznie rozwijać musi posiadać odpowiednio wykształcony personel cechujący się pozytywnym myśleniem na temat rozwijających się trendów obsługi klientów oraz odwagę ich akceptowania i stosowania w bieżącej pracy. Osiągnięcie oczekiwanego poziomu przygotowania personelu Banku wymaga wdrożenia polityki naboru i szkolenia. Problem ten w bankowości spółdzielczej nie jest łatwy ze względu na wielkość banku oraz złożoność czynności, które musi wykonać jeden pracownik.
Chcąc tym problemom sprostać w polityce kadrowej przyjęto że do pracy w naszym Banku kandydat winien legitymować się wyższym wykształceniem o kierunku ekonomicznym, rachunkowości, rewizji finansowej, prawniczym itp. Pozyskany pracownik podlega wewnętrznemu szkoleniu na przypisanym stanowisku. Po uzyskaniu samodzielności doskonali swe kwalifikacje w ramach samokształcenia, jak również w miarę potrzeby kierowany jest na zewnętrzne szkolenia organizowane przez jednostki wyspecjalizowane lub związkowe.
– Jakiego rodzaju szkoleń w zakresie polepszania kompetencji sprzedażowych w Banku byście Państwo oczekiwali?
Przydatnymi dla banków spółdzielczych są szkolenia warsztatowe skierowane do określonej grupy pracowników Banku lub kilku banków o podobnej strukturze organizacyjnej i produktowej z rozbiciem na różne kanały komunikacji z klientem. Zindywidualizowanie warsztatów do konkretnego Banku pozwala na wyeliminowanie nieprawidłowości, które ukształtowały się u pracowników w dotychczasowej praktyce. Wymaga to większego wkładu pracy wykładowców, ale równocześnie tego typu szkolenia przynoszą dobre efekty. Co potwierdzamy na własnym przykładzie.
Robert Azembski
Poprzednie wywiady znajdują się pod poniższymi linkami:
czytaj też: https://bs.net.pl/bedziemy-doskonalic-procesy-sprzedazy/
czytaj też: https://bs.net.pl/jakie-sa-te-nasze-bankowe-szkolenia/
czytaj też: https://bs.net.pl/preferujemy-warsztaty-sprzedazowe/
czytaj też: https://bs.net.pl/doradcy-bankowi-w-centrum-uwagi/
czytaj też: https://bs.net.pl/m-fita-szkolenia-sprzedazowe-w-centrum-uwagi/
Materiał Partnera:
Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji #BODiE ma 21-letnie, poparte rekomendacjami klientów, doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych i doradczych dla sektora bankowości spółdzielczej. Firma działa na terenie całego kraju oferując pełne spektrum szkoleń dla banków. Posiada liczne nagrody, wyróżnienia i podziękowania od szkolonych banków spółdzielczych, Certyfikat DEKRA, Statuetkę „Hipolita”. Była wielokrotnie wyróżniana w prestiżowych rankingach, przede wszystkim „Gazele Biznesu”. Ogromną wagę #BODiE przykłada do szkoleń w zakresie podnoszenia kompetencji sprzedażowych pracowników banków, co jest jednym z zasadniczych warunków ich sukces
#BODiE #BS #BSLimanowa #szkoleniadlabankow