Zaloguj się

Sprawdź, jak płacić za zakupy, gdziekolwiek jesteś, w kilka chwil, dzięki szybkim i bezpiecznym płatnościom BLIK.

Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.
 
 

BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.

 
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSLMobile – zobacz Jak zainstalować aplikację  (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
  • zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.


W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:

  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.




Zarządzanie limitami

W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
  • płatności gotówkowe – w bankomacie,
  • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
  • płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.
 

W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
  • wyłączyć usługę BLIK,
  • zmienić konto do płatności BLIK,
  • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.

Jednocześnie informujemy, że z dniem 22.11.2021r. usługa BLIK dla klientów dotychczas korzystający z usługi BLIK w aplikacji BS Pay, zostanie wyłączona.


  DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ... BLIK - PŁAĆ I WYPŁACAJ WYGODNIE ...