Zaloguj się

Bank Spółdzielczy w Limanowej, z myślą o Klientach, stale udoskonala swoje usługi, by dopasować je do potrzeb Klientów. Przykładem jest usługa BLIK, która już jest dostępna w aplikacji mobilnej BSLMobile.

Informujemy, że do 31 grudnia 2021r. w ramach okresu przejściowego usługa BLIK może funkcjonować jeszcze w aplikacji BS Pay.
 
Zachęcamy do realizacji transakcji wyłącznie w aplikacji BSLMobile – zobacz:

 Jak zainstalować aplikację BSLMobile


Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.
 
 

BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.


Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSLMobile  (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
  • zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.

W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:
  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.




Zarządzanie limitami

W bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
  • płatności gotówkowe – w bankomacie,
  • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
  • płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.
 

W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
  • wyłączyć usługę BLIK,
  • zmienić konto do płatności BLIK,
  • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.