Zaloguj się

Misją Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2012 jest wspieranie rozwoju banków w Polsce.

Organizatorem konkursu jest Instytut Nowoczesnego Biznesu. Wyróżnienia wręczane są dla banków oraz projektantów i wykonawców produktów marketingowych.

Instytutu Nowoczesnego Biznesu zdecydował wyróżnić kampanie i produkty marketingowe zgłoszone w latach 2009-2012, które zostały zgłoszone do drugiej edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku Spółdzielczego 2012. Liczba uczestników była duża, dlatego wyróżnienie i Statuetkę Złoty Lipowy Liść przyznane dla Banku Spółdzielczego w Limanowej jest dowodem prężnej pracy w zakresie kształtowania wizerunku i promowania produktów Banku.

Skąd wziął się Złoty Lipowy Liść? Jak tłumaczą Organizatorzy „Od Jana Kochanowskiego, jednego z najwybitniejszych polskich poetów, jego weny i słynnego wiersza wychwalającego liście lipy, chroniące przed słońcem”.

Laureatami II edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku Spółdzielczego 2012 oprócz  Banku Spółdzielczego w Limanowej zostały: Bank Spółdzielczy w Płońsku, ESBANK Bank Spółdzielczy, Bank Spółdzielczy w Piasecznie, Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Vistula Bank Spółdzielczy i Bank Spółdzielczy w Toruniu.

Lista kampanii i produktów marketingowych wyróżnionych w II edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku Spółdzielczego 2012 opublikowana jest pod adresem:

http://www.ibs.edu.pl/content/view/3215/30/