Z okazji 145-lecia działalności Banku, dla nowych i obecnych Klientów, przygotowaliśmy wyjątkową promocję. Wystarczy, że zrezygnujesz z papierowej korespondencji a prowadzenie rachunku otrzymasz za 0 zł.
„Miło mi poinformować, że z okazji 145-lecia działalności naszego Banku, dla nowych i obecnych Klientów, przygotowaliśmy wyjątkową promocję. Klient, który wybierze elektroniczny kanał komunikacji z Bankiem, do końca roku będzie zwolniony z opłaty za prowadzenie rachunku” – informuje Adam Dudek, Prezes Zarządu Banku. „Z okazji urodzin Banku przygotowaliśmy wiele niespodzianek, promocji i ofert specjalnych. Zachęcamy do aktywnego śledzenia naszej strony internetowej oraz profilu na Facebooku, gdzie na bieżąco publikowane są informacje” – dodaje.
Zobacz jakie to proste!
Wystarczy w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.:
-
wypełnić Wniosek - dyspozycję zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny,
Pamiętaj: wskaż adres e-mail i wyraź właściwe zgody! -
wysłać go za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet (zobacz poniżej instrukcje) lub złożyć w dowolnej placówce Banku - LISTA PLACÓWEK
-
cieszyć się brakiem opłaty za prowadzenia konta do końca roku.
Im wcześniej złożysz Wniosek, tym dłużej będziesz zwolniony z opłaty za prowadzenie konta!
Pobierz:
REGULAMIN PROMOCJI "Bądź z nami EKO w urodziny i nie tylko"
WNIOSEK - Dyspozycję zmiany kanału komunikacji na kanał elektroniczny

Jak złożyć wniosek w bankowości elektronicznej:
KROK 1:

Na górze wniosku pojawi się żółty pasek, należy wybrać opcję „otwórz w innym programie”, wówczas Wniosek będzie dostępny w wersji do uzupełnienia. Wypełnij wniosek i zapisz w formacie *PDF

KROK 2:
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet wybierz zakładkę ‘Kontakt’, a następnie z menu bocznego ‘Nowa wiadomość’. W polu ‘Kategoria wiadomości’ pojawia się lista rozwijana, z której należy wybrać ‘Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny’

KROK 3:
W treści wiadomości wpisujemy ”Wniosek”, następnie za pomocą ‘Dodaj załączniki’ dodajemy wcześniej pobrany, wypełniony i zapisany plik Wniosku w pdf.

UWAGA! Składany za pośrednictwem bankowości elektronicznej wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji na elektroniczny, nie musi być podpisany przez Klienta – podpis jest zastąpiony autoryzacją dyspozycji wymaganą do wysyłki wniosku, tj. hasła SMS lub akceptacją powiadomienia Push w aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej przez Klienta formy autoryzacji. W przypadku kilku Posiadaczy rachunku każdy może złożyć odrębną dyspozycję z podaniem własnego adresu e-mail, ale wybrany kanał komunikacji musi być wspólny (tożsamy) dla wszystkich.
WAŻNE: wniosek nie może być złożony przez Pełnomocnika.
KROK 4:
Po wyborze przycisku ‘Wyślij’, system poprosi o autoryzację dyspozycji kodem SMS lub poprzez akceptację powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.


Wysłany wniosek jest widoczny w zakładce ‘Lista wiadomości’ – Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji, gdzie po prawej stronie znajduje się data wysłania ostatniej wiadomości dotyczącej tego wątku. Po kliknięciu zostanie wyświetlona lista wiadomości w ramach tego tematu.

KROK 5:
Po weryfikacji wniosku, Klient otrzyma odpowiedź potwierdzającą zmianę kanału komunikacji na elektroniczny – zgodnie ze złożonym wnioskiem, którą należy zaakceptować poprzez hasło SMS lub aplikację do powiadomień push, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.