Zrezygnuj z papierowej korespondencji – Bądź EKO i ciesz się rachunkiem za 0 zł! Dyspozycję zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny złóż poprzez bankowość elektroniczną eBankNet.
Jesteśmy świadkami zmian klimatycznych, które niosą za sobą poważne konsekwencje dla środowiska naturalnego, a tym samym dla ludzi. Czy jesteśmy wobec tego problemu bezradni? Czy nasze codzienne zachowania, styl życia mają znaczenie dla środowiska?
Przestrzegając kilku podstawowych i niewymagających dużego nakładu pracy zasad, przyczyniamy się do poprawy stanu środowiska naturalnego. Możemy m.in. segregować śmieci, oszczędzać energię, wodę czy papier.
Ograniczając wykorzystanie papieru w Banku – chronimy lasy, która są „zielonymi płucami ziemi”. Zapraszamy Cię do włączenia się w akcję „Zrezygnuj z korespondencji papierowej – Bądź EKO”.
Klienci, którzy wybiorą elektroniczny kanał komunikacji z Bankiem, tj. wskażą adres mailowy, na który będą dostarczane m.in. zmiany regulaminów, taryf opłat i prowizji, tabeli oprocentowania – zostaną zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku przez okres 6 miesięcy!
Wystarczy w okresie od 01.05.2020r. do 30.06.2020r.:
Zachęcamy do skorzystania z promocji!
Pamiętaj rezygnując z papierowej formy korespondencji przyczyniasz się do ochrony środowiska, szczególnie lasów. Bądź z nami EKO - pomóż nam chronić środowisko!
Zobacz jak poprawnie złożyć wniosek:
KROK 1:
Pobierz wniosek: Dyspozycja zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny
Na górze wniosku pojawi się żółty pasek, należy wybrać opcję „otwórz w innym programie”, wówczas Wniosek będzie dostępny w wersji do uzupełnienia. Wypełnij wniosek i zapisz w formacie *PDF
KROK 2:
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet wybierz zakładkę ‘Kontakt’, a następnie z menu bocznego ‘Nowa wiadomość’. W polu ‘Kategoria wiadomości’ pojawia się lista rozwijana, z której należy wybrać ‘Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny’
KROK 3:
W treści wiadomości wpisujemy ”Wniosek”, następnie za pomocą ‘Dodaj załączniki’ dodajemy wcześniej pobrany, wypełniony i zapisany plik Wniosku w pdf.
UWAGA! Składany za pośrednictwem bankowości elektronicznej wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji na elektroniczny, nie musi być podpisany przez Klienta – podpis jest zastąpiony autoryzacją dyspozycji wymaganą do wysyłki wniosku, tj. hasła SMS lub akceptacją powiadomienia Push w aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej przez Klienta formy autoryzacji. W przypadku kilku Posiadaczy rachunku każdy może złożyć odrębną dyspozycję z podaniem własnego adresu e-mail, ale wybrany kanał komunikacji musi być wspólny (tożsamy) dla wszystkich.
WAŻNE: wniosek nie może być złożony przez Pełnomocnika.
KROK 4:
Po wyborze przycisku ‘Wyślij’, system poprosi o autoryzację dyspozycji kodem SMS lub poprzez akceptację powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.
Wysłany wniosek jest widoczny w zakładce ‘Lista wiadomości’ – Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji, gdzie po prawej stronie znajduje się data wysłania ostatniej wiadomości dotyczącej tego wątku. Po kliknięciu zostanie wyświetlona lista wiadomości w ramach tego tematu.
KROK 5:
Po weryfikacji wniosku, Klient otrzyma odpowiedź potwierdzającą zmianę kanału komunikacji na elektroniczny – zgodnie ze złożonym wnioskiem, którą należy zaakceptować poprzez hasło SMS lub aplikację do powiadomień push, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.
Każdy z nas ma wpływ na stan środowiska naturalnego!
Co możemy zrobić?
Przestrzegając kilku podstawowych i niewymagających dużego nakładu pracy zasad, przyczyniamy się do poprawy stanu środowiska naturalnego. Możemy m.in. segregować śmieci, oszczędzać energię, wodę czy papier.
Razem możemy więcej!
Ograniczając wykorzystanie papieru w Banku – chronimy lasy, która są „zielonymi płucami ziemi”. Zapraszamy Cię do włączenia się w akcję „Zrezygnuj z korespondencji papierowej – Bądź EKO”.
Dodatkowo zyskujesz!
Klienci, którzy wybiorą elektroniczny kanał komunikacji z Bankiem, tj. wskażą adres mailowy, na który będą dostarczane m.in. zmiany regulaminów, taryf opłat i prowizji, tabeli oprocentowania – zostaną zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku przez okres 6 miesięcy!
Zobacz jakie to proste!
Wystarczy w okresie od 01.05.2020r. do 30.06.2020r.: - wypełnić Wniosek - dyspozycję zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny,
- wysłać go za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet (zobacz poniżej instrukcje)
- cieszyć się brakiem opłaty za prowadzenia konta przez okres 6 miesięcy.
Dlaczego warto?
- Los naszej planety zależy od nas samych. Naszymi codziennymi wyborami możemy wiele zdziałać.
- Elektroniczna korespondencja nie tylko przyczynia się do ochrony środowiska, ale jest szybsza, bezpieczniejsza i nigdy jej nie zgubisz.
Zachęcamy do skorzystania z promocji!
Pamiętaj rezygnując z papierowej formy korespondencji przyczyniasz się do ochrony środowiska, szczególnie lasów. Bądź z nami EKO - pomóż nam chronić środowisko!
Zobacz jak poprawnie złożyć wniosek:
KROK 1:
Pobierz wniosek: Dyspozycja zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny
Na górze wniosku pojawi się żółty pasek, należy wybrać opcję „otwórz w innym programie”, wówczas Wniosek będzie dostępny w wersji do uzupełnienia. Wypełnij wniosek i zapisz w formacie *PDF
KROK 2:
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet wybierz zakładkę ‘Kontakt’, a następnie z menu bocznego ‘Nowa wiadomość’. W polu ‘Kategoria wiadomości’ pojawia się lista rozwijana, z której należy wybrać ‘Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji z Bankiem na elektroniczny’
KROK 3:
W treści wiadomości wpisujemy ”Wniosek”, następnie za pomocą ‘Dodaj załączniki’ dodajemy wcześniej pobrany, wypełniony i zapisany plik Wniosku w pdf.
UWAGA! Składany za pośrednictwem bankowości elektronicznej wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji na elektroniczny, nie musi być podpisany przez Klienta – podpis jest zastąpiony autoryzacją dyspozycji wymaganą do wysyłki wniosku, tj. hasła SMS lub akceptacją powiadomienia Push w aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej przez Klienta formy autoryzacji. W przypadku kilku Posiadaczy rachunku każdy może złożyć odrębną dyspozycję z podaniem własnego adresu e-mail, ale wybrany kanał komunikacji musi być wspólny (tożsamy) dla wszystkich.
WAŻNE: wniosek nie może być złożony przez Pełnomocnika.
KROK 4:
Po wyborze przycisku ‘Wyślij’, system poprosi o autoryzację dyspozycji kodem SMS lub poprzez akceptację powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.
Wysłany wniosek jest widoczny w zakładce ‘Lista wiadomości’ – Wniosek/dyspozycja zmiany kanału komunikacji, gdzie po prawej stronie znajduje się data wysłania ostatniej wiadomości dotyczącej tego wątku. Po kliknięciu zostanie wyświetlona lista wiadomości w ramach tego tematu.
KROK 5:
Po weryfikacji wniosku, Klient otrzyma odpowiedź potwierdzającą zmianę kanału komunikacji na elektroniczny – zgodnie ze złożonym wnioskiem, którą należy zaakceptować poprzez hasło SMS lub aplikację do powiadomień push, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.